Advent, od početka do kraja

Iako sam mislila da ću ove godine fasovati sa vijencem, jer su mi odredili mirovanje, ne mogu doktorski Grinčevi ubit božični duh, pa sam okrilju noći, dok je M šetao našeg psa, u vrećicu Bille vješto odrezala nekoliko borovih, jelkinih grančica. Sutra sam se dala na posao i vrlo brzo je sve bilo na mjestu.


Radovi kreću

Che nadgleda radove iz sigurne udaljenosti

Samo još nisam nabavila lak da se iglice ne raspadaju, da izduraju do Božića.


Gotovo!



Detalj :)


Eh. Al onda je M putem do tržnice naišao na još neke zelene biljne ljepote, pa smo i to ukomponirali na stol.





 Par dana nakon toga smo šećući na nasipu, naišli na čudnovate loptice.
T: Šta je ovo? :o
M: Teniska loptica, netko bacao psu...
T: čekaj ovoliko teniskih loptica :D


Maclura pomifera

Uglavnom, kako sam kasnije izguglala radi se o biljci Makluri ili ti majmunskoj lopti ili konjskoj jabuci ili...naziva je mnogo, a došla je iz Sjeverne Amerike. Kod nas se počela uzgajati u vrijeme Austro-Ugarske, krajem 19. stoljeća. Drvo je inače jako kvalitetno, dva puta tvrđe od hrasta, dobro za grijanje i izradu lukova.





Sam plod nije jestiv, ali sjemenke unutar njega jesu. neki pak vjeruju da je sve jestivo, i ne samo to, već i da lijeći tumore. Konji obožavaju ove plodove

Mi je nismo jeli, ali smo je ukomponirali u Božić....kao i još zelenjave koju smo našli putem :)








E a onda je išla nedjelja za nedjeljom, svaka svjećica koju palim kod kuće bila je dobar znak.

Zadnja upaljena

Žito je prvo stagniralo....

M. sumnjivo u pšenicu koja onako tek malo izranja iz zrnja..
Ja: ma narast će ona još do Božića, makar malo
M: ma e, a i ak ne izraste, šta? narast će do pravoslavnog, ko da nam je bitno značenje
ja: Pusti, nije to vjerski, to je proročanski, ak bude bogata i gusta - bit će plodna godina
M: pa dobro, svejedno se ne bavimo poljoprivredom
ja: E nije to samo ta plodnost, to je i novac, i uspjeh, i sreća i sve
M: (Pogledava mi u stomak) A kavo nam je žito bilo lani?
ja: Nikakvo, nismo ga poslijali, kupili smo ga.
M: A gle plodne godine!

I tako žito je od tog dana, kao da je čulo, počelo bujati i ja se iskreno ufam da buja u ime financijske plodnosti 


Decembar je isto pokazao svoju raskoš....

Božićni kaktus ili Decembar ili Schlumbergera truncata



A našlo se malo heklice i vunice za snježne pahulje koje će krasiti ovogodišnji bor :) 




naučila od - Crouton Crackerjacks

0 komentari:

Post a Comment

Newsletter

Subscribe Our Newsletter

Enter your email address below to subscribe to our newsletter.