Bolje more u boci, nego boca u moru


Tzv. "Calming bottles" iliti "umirujuće bočice" odlična su igračka za bebe, toddlere, a i one starije. Kao mene, npr. :D Plusevi su joj još što je vrlo jednostavna i jeftina za izraditi, a može se napraviti na sto načina: pustite maštu s lanca! Ovo je smao jedna od. Milijun verzija. :) Pa krenimo.



Woohoo


Potreban je slijedeći materijal:

1 mala bočica od vode ili soka, oprana
biljno ulje
voda
prehrambena boja
balon neke intenzivne boje koja kontrastna od izabrane prehrambene boje
ljepilo
gumica od balona
komadić tkanine

Umirena i protresena

Prvo bocu do 1/3 napuniti vodom. Zatim dodati nekoliko kapi prehrambene boje. Ja sam koristila plavu, jer sam htjela neku zaista odmarajuću bočicu J

Izrada


Protresti bočicu (zatvorenu) da se boja rasprši. Zatim, napuniti ostatak bočice uljem. Po želji dodati još nešto unutra. Bila sam nepripremljena, pa sam odlučila od zlatnog balona napraviti «ribice». Izrezala sam ih iz balona i ubacila u bočicu (ostaviti gumicu od balona). Poklopac sam premazala ljepilom iz pištolja za lijepljenje. 

Gospon nadgleda dok gricka


S time da treba biti pažljiv i kasnije ukloniti višak ljepila koji je eventualno iscurio ispod poklopca.
Baš zbog toga, ja sam na vrh bočice stavila komadić tkanine koji sam fiksirala gumicom od onog prethodno izrezanog balona.

Proučavanje


I to je to, spremni ste za uporabo.
Meni je ovo odlična igračka, jer dijete nema izravan dodir s prehrambenim bojama, a opet uživa u njima. 

Naravno, oprez je uvijek potreban, i nikad ostavit dijete bed nadzora J

0 komentari:

Post a Comment

Newsletter

Subscribe Our Newsletter

Enter your email address below to subscribe to our newsletter.