Rakete i slova

 

Pošto su mi djeca dovoljno blizu, a opet dovoljno daleko u godinama, volim svaku igru ili aktivnost uobličiti tako da bude prilagodljiva svima, te da bude zanimljiva i poučna u isto vrijeme.

Dok sam ove čudnovate zime pokušavala s novorođenčetom u rukama smisliti igrice za stariju braću, inspirirala me njihova tadašnja zanimacija RAKETAMA.

This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_20200331_174058-2-1024x768.jpg

Odlučila sam uzeti raznobojne kolaž papire i isjeći ih na kvadratiće: 20 njih. Ideja je bila da na svaki napišemo određena slova (zbroj slova njihovih imena je 13, ali sam dodala dodatna slova da malo otežam starijem sinu). Srednji sin je trebao malo pomoći za pisanje, a stariji je to poprilično dobro obavio.

Zatim smo isjekli i trokute i „vatru“.

Pomiješali smo sve kvadratiće i onda su morali tržiti slova za svoje ime i lijepit ih.

This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_20200331_164725-2-1024x768.jpg

Bilo je zabavno, poučno i zanimljivo.

Nakon ljepljenja, usljedila je igra trčanja s raketama po sobi, a zatim smo im našli lijepo mijesto na zidu u sobi.

This image has an empty alt attribute; its file name is IMG_20200331_170928-1024x768.jpg

Eto, malo papira i dobre volje, i sat vremena je predivno iskorišten.


0 komentari:

Post a Comment

Newsletter

Subscribe Our Newsletter

Enter your email address below to subscribe to our newsletter.