Kids - friendly adventski vijenac


Obožavam Božić. 
Obožavam sve vrste običaja, tradicija, etnoloških divota i ljepota. 
Sve bi slavila.
Jer svi ti običaji imaju takav okus smirenosti i vječnosti. Imaju i tu notu magije. I tu povisilicu vjere i dobrote. Ili vjere u dobrotu. I taman prstohvat nostalgije da ugrije srce, poput prstiju na šalici vrućeg čaja.
Po meni su najljepši običaji – oni personalizirani. One male rutine obitelji koje prerastu u tradiciju. Torta od jagoda za rođendan. I kuglica za bor koja svaka priča svoju priču, pa kićenje bora nema samo estetsku dimenziju, već i naratološku. Pričaju se sitne prošlosti koje prerastaju u jednu obiteljsku mitologiji.
I tako, običaj po običaj.



Od kada sam postala mama, često me vrijeme pregazi. Al pregazim i ja njega. Napravim od toga običaj. Tako je običaj kasniti s adventskim vijencem.
Kada sam rodila drugo dijete, prvijenac T je imao 19 mj. Bio je početak studenog mjeseca i igranje sa svijećama mi nije dolazilo u obzir jer je T bio u fazi hvatanja svega i pentranja po svemu. Nismo imali više dovoljno visoke police.
Tako sam odlučila napraviti papirni vijenac. Al ne bilo kakav.
Taj vijenac je od papira - ali i malih rukica. Od origamija -ali i mašte jer se pale svjećice.
Pa krenem:

Treba vam papirnati tanjur. Mi smo imali zaostalih još od vjenčanja imali.
U njemu nacrtajte krug i izrežite ga škarama ili skalpelom. Tako da dobijete oblik vijenca.

Konstrukcija vijenca

Treba vam i nekoliko nijansi kolaž zelenog papira. I male ručice i/ili nožice. Ocrtajte ih na bijelom papiru kojeg upotrijebite kao predložak za izrezivanje hrpe „listova“ u raznim nijansama. 

Šablona rukica za "listove"

Listove slažite jedan preko drugog. Ja sam ih „ljepila“ klamericom, jer sam stalno nosala L u nosiljci pa se nisam htjela zezat s ljepilom. A mislim da je čak i efekt bolji.

Složena zelenjava 

Svijeće sam radila od dvije duge trake u željenim bojama koje onda „pletemo“ U video (na kraju posta) objašnjavam kako.

Prvi dio svijeća ali i cvijeta

Pletenje svijeće i/ili cvijeta


Ovako izgleda nakon pletenja.
Čudom se čudi


Origami likove odaberite sami. Ja sam izabrala cvijet, djeda Božićnjaka i jelene.

Završni produkt uz bebu


Za kraj, izrežete žuti/narancasti „plamen“. Narančasti neka bude veći, žuti manji i zalijepite jedan na drugi. Svaku nedjelju na svjećicu „zapalite“ ljepilom (ili klamericom), jedan plamenčić.

Cvjet

 VIDEO TUTORIJALI:

1. svijeća/cvijet



2. Djed Božićnjak




3. Sob (glava)



Uživajte <3 p="">



0 komentari:

Post a Comment

Newsletter

Subscribe Our Newsletter

Enter your email address below to subscribe to our newsletter.